2007.07.23. 17:05

Kaszás

Tegnap találkoztam az új lakónkkal a fenti WC-ben. Kicsit megjujjoztam tőle, de végülis elfogadtam, h talán az újságoknál elfér a kis hálója, bár nem vagyok benne biztos, h bármit is fog. Nagy mérete és faja miatt Kaszásnak kereszteltem, remélem nem lesz hű nevéhez, és nem esz meg senkit. Bár ma már az ajtónál találtam rá, és annak nyílásakor igen megijjedt és elszaladt valamerre. Pókiszonyom miatt remélem nem az én szobám felé vette az irányt.

Tegnap kezdtem el írni ezt a bejegyzést, és jelentem, h Kaszást ma reggel már nem láttam. Lehet, h anyám észrevette és kitakarította. Vagy csak egyszerűen nem láttam 6 órakor.

Ma volt a KRESZ "vizsim". Hát a várakozás hosszabb ideig tartott, mint maga vizsga. 5 1 pontosat hibáztam, tehát szerncsére meglett. De jó, már ezzel sem kell szenvednem. Meg kellett várni Karcsit (nem tom miért), közölte, h akár most ebben a pillanatban lehet kezdeni a vezetést. Gondoltam, ha már apát berángattam Debrecenbe, ezért nem küldöm el. De ha minden jól megy talán már pénteken kezdhetem a vezetést. Csütörtökön meg meglesz az eü-m és minden OK. Talán sulikezdésre egyesek képébe lehet sz*rni, h MEG VAN A JOGSIM... :S

 

Tegnap megbeszéltük renivel meg csévivel, h talizunk a harangháznál csak úgy beszélgetés céljából. Szinte mindenről beszéltünk, piti kis pletykáktól egész komoly dolgokig. Egy dolgot eldöntöttem... tuti, h nem maradok emón, hanem amint lehet kiköltözöm. Nincs itt igazi jövő. Így még komolyabban fogom nyomatni a nyelveket, különösen az angolt. Meg majd megyek csévihez svédet tanulni. Ha minden jól megy, jövőre Svédországban leszek és dolgozom.

 

ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ, pont hallgatom a rádiót, és F1 jegyeket lehet nyerni. Én is akarok!!!!! Nincs valakinek egy felesleges goldos ingyenjegye? :D Valaki nyerjen már nekem. Eddig mindig elvoltam itthon, néztem a TV-n (és valószínűleg jobban is lehet látni), de most vmi nagyon arra késztet, h nekem ott kell lenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr97123729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cs.evi 2007.07.24. 11:44:27

ezaz..mit látsz a lelátóról?

Calendar

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása