2007.07.24. 16:12

Elsősegély

Parancsot kaptam, hogy gyorsan írjak blogot, mivel mire a páciensek hazaérnek, olvasni szeretnének. Hát én mindent megteszek ezért...

Tegnap egyik barátnőmtől kaptam egy szép kis megjegyzést. Közöltem vele, hogy eü vizsgám lesz csütörtökön szoboszlón, mire ő egyből azt írja: "akkor fogsz pótvizsgázni, mikor én vizsgázom". Nem értettem, és még most se igazán értem, de válaszom ez volt: "milyen pótvizsga? vagy mi?" Hát ez egy kicsit szarul esett, a barátnőm semmi "sok szerencsét, úgyis sikerülni fog" meg hasonló szövegek... Mondjuk én is jósoltam zolinak, h nem fog sikerülni a nyelvvizsgája, de ez akkor volt, amikor már túl volt rajta. Már nem múlott semmin sem...

Délelőtt kaptam egy kellemes telefont. Egy oktató hívott, hogy már csütörtökön kezdem a rutint, s jövőhét pénteken már vizsgáztatni akar. Nem tm miért, de ettől a hírtől úgy feldobódtam...

MSN-en beszéltem renivel meg csévivel, h jöjjenek át kettőre kötözésre. Itt is voltak a megbeszélt időpontban, és mint rendes lányokhoz illik, szépen elpletykálkodtunk :D Közben én össe-vissza kötöztem őket. Előbb reninek fel akartam rakni egy sapkát, de kiderült, h nem jó a feje :D Ezért aztán csévinek csináltam meg. Mind a két lányt beraktam stabilba, igaz renit egy kicsit nehezebb volt, ugyanis majdnem minden egyes fázisnál elröhögte magát. Kapott egy dezó kötést is (ez egy fél kényszerzubbony), amit nagyon élvezett. Csak annyi volt a panasza, hogy néha kijött a kisujja. Kaptam csévitől három svéd könyvet, amint lesz rá időm, bele is vetem magam. Hiszem már csak egy évem van :D

 

U.i. Egyesek milyen gyerekesek már...

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr16124465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Calendar

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása