2007.08.26. 11:02

Élménytúra

Tegnap felköltöztettük egyik barátunkat Pestre.

Hajnali 4kor apa beront a szobába, fel kell kelni! Félálomban lemásztam a lépcsőn, kávét főztem. Ez valamennyire felébresztett, így normálisan el tudtam készülni. Néhány óra alatt fel is értünk Bp.-re. Néztem balra, néztem jobbra, ismerős tájak, ott a Városliget, Hősök tere... Egyik utcába lefordultunk, majd hirtelen meg is álltunk, ugyanis megérkeztünk. Gyors bepakolás az 1 szobás házba. Egy belső udvaron keresztül kellett bemenni, egész szimpi volt, hangulatos gangok, a gangokon virágok, úgy éreztem magam, mint egy regényben. Eddig 10 skálán 5-6os volt. Segítettem pakolni befelé, egyik fordulónál megcsapott valami irtózatosan büdös szag. Egy hajléktalan közeledett. Mellettünk pont két galamb csipegetett egy negyed pizzából... "Adtok nekem is belőle?" -szólt a galambokhoz. "Á, nem kell." (A pizzán vmi növény volt plusz vagy 5 kocsi áthajtott rajta.) Ezzel tovább is ment. Gondoltam: "Na jó... Nem nagyon láttam még ilyet, de hát ez Pest, mit vár az ember?" Skála: ház:5-6, környék:3-4.

Kellett még pár bútor, na nyomás az IKEA-ba. Nagy nehezen megtaláltuk. Nagyon tetszett az ötlet: először bemász egy bemutatótérre, ott megnézed összeállítva a dolgokat, kipróbálod (hát én majdne minden széket, kanapét, ágyat kipróbáltam :D), szép összeállításokat láthatsz, fogsz egy táblázatot meg egy ceruzát, felírod a kinézett dolog számát, és mész tovább. A bemutatótér végén kajálda. Hát itt nekem nem ízlett a kaja... Nem is kértem semmit, csak az anyáét kóstoltam meg. Itt kiderült, h az IKEA az svéd. Hmmm... meg is látszik: olcsó, jó, ötletes. A piactéren tudod összeszedni a felírt dolgokat. Az tetszett még benne, hogy mindent körbejárhattál, egy út volt kialakítva.

Kocsira felpakolás után visszaindultunk. Egyik lámpánál állva, egy lila fejű (nemakaromtudni, h miért volt lila a feje) hajléktalan szedte ki az ebédjét a kukából. Mondanom sem kell, az addig jóízűen evett pogácsát alig bírtam lenyelni. Skála: környék: 1-2.

Eltévedtünk. Kezdett kavarogni a fejem, belegondoltam, ha nekem itt kellene élni egyedül, nem is tudom mit csinálnék... Mikor újra és újra fordultam, hogy pakoljam befelé a dolgokat, kezdtem undorodni a háztól is. Már az utolsó fordulónál majd kivert a víz a gangos udvartól... Skála: ház:0 Környék: -10

Bent a lakásban összeszereltük a bútorokat.

A kemény munka után vacsizni indultunk. Tipp: ne nézd, h mi van a járdán (azért a kutyagumiba meg a kétes eredetű dologba ne lépj bele). Ha felfelé nézel, már jobb, de nem kapsz levegőt, igaz lefelé nézve sem. Egyik falon: "Csomagolj Feri" felirat. Környék: -50

Mivel az étterem zárva volt, és nem volt kedvünk kínait enni, ezért hazaindultunk. Egy McDonalds táb lát észlelve, bekanyarodtunk a Driveba, de ez a kaja se esett jól, mivel a visszapillantó tükörből egy pisilő kisfiút láttam. Környék: -100

Alig vártam, hogy végre kiérjünk Pestről... Először távoztam így a fővárosból. Kijelentettem, h nem akarok a nyóckerben és környékén lakni, inkább Buda!

**************

Ma reggel 8ra mentem matekra. Ugye milyen jó nekem? Kedden valószínűleg matekmaraton... pff

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr76149196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reni · http://ipponlite.blogspot.com 2007.08.26. 12:19:03

nehogy már egy pisilős kisfiú elvegye a kedved a mekis kajától! jártál te már brüsszelben? :D

cs.evi 2007.08.26. 16:24:01

szégyelld magad össze, hogy nem tudtad, hogy az ikea svéd. naenyjemár. :D

Ziza 2007.08.26. 18:22:02

a svéd cuccok mitől olcsóak? elvileg megéri szar minőségű dolgokat gyártani, hogy miután elromlik, megint vegyél másikat... persze ez a magyar pesszimizmus és előítélet.

reni · http://ipponlite.blogspot.com 2007.08.28. 10:07:08

hát igen, de ha én veszek valamit és elromlik, mert szar minőségű, akkor legközelebb nem olyat veszek hanem valami más gyártótól..nem?

cs.evi 2007.08.28. 10:11:38

hát a svédek mindegyike az ikeából bútorozza ki a háza nagy részét. annyira csak nem rossz ezek szerint. :)

Vivv 2007.08.28. 20:44:58

azért olcsó,mert magadnak szereled össze.te szenvedsz azzal ,hogy hazavidd aztán bútort csinálj belőle.ennyi

Calendar

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása