2008.09.12. 08:49

Tegnap volt a második nyelvórám.

Negyed négykor kocsiba bee, irány Sorila, leparkingolás, buszra fel. Köbö öt percig ültem egymagamban (persze volt sofőr) a buszon... Kicsit hamar is érkeztem meg az órára, addig is írtam Csévi levelét - még mindig nem fejeztem be. Most se sok újat tanultam, de legalább tudtam gyakorolni, az eddig megtanultakat. Főleg a szorzást... Ahh... Szóval mindenki kapott egy párt az órán, akivel gyakorolt. Én egy angol csajt kaptam. Vagy 5 perc kellett ahhoz, hogy végigmondja a néggyel való szorzásokat 1től-10ig. Na ekkor jöttem én... 1 perc alatt végighadartam a héttel való szorzást... Csak csodálkozott, "Ohh, you are so fast!" Persze miután elmagyaráztam, hogy Kosti pont most tanulja  a szorzótáblát, és hogy együtt szoktuk csinálni a házikat, már nem volt olyan meglepődött. :)

Mellesleg az echte angolokat alig lehet megérteni. Óra után egy angol bocs walesi sráccal beszélgettem, megkérdezte a hétvégi programomat - ezt értettem, válaszoltam, de hogy utána mit mondott (vmi number volt benne :D ehh) ??? Az elköszönést értettem, meg, h megy a kocsijához. 

Buszra fel -pont a vasútállomásnál van (rautatieasema)- szóval kicsit telített szokott lenni. De a végére már egész kellemes ülőhelyed akad. Mindig csodálkozok, hogy milyen rendben is van Tampere városa... Ahol a nyelvsuli van, na az olyan, mint Budapest belvárosa - mármint tömeg, kis butikok, szűk utcák... De sehol sincs szemét, tök kellemes a szemnek. A sok kocsi ellenére nincs az a fullasztó szag, mivel pár méter után biztos akad egy zöld rész... Ahogy megy a busz, kisebb-nagyobb parkokat lehet látni - szemét még mindig sehol, és nincs is sehol sem -, később egy hatalmas golfpálya (a mellett lakik Heidi), majd egy hatalmas építkezés mellett haladunk el (persze, hogy szupermarketek lesznek)... Végül a tehenek után jön Sorila, ahol a fiúk sulija van, kocsiba be, irány haza (10 perc).

Várom már a következő órát. Jah, mellesleg most péntek-szombat-vasárnap egyedül maradok itthon. Niinaék motocrosscampbe mennek.

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr44659811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Calendar

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása