2008.11.26. 10:42

Elfelejtettem, hogy mit akartam írni. Ezért az egonak eleget téve írok magamról. (Nem mintha máskor nem ezt tenném. :D)

Hát akkor először is, tegnapelőtt/tegnap éjfél körüli msnezés Janneval... majd bárányokat számolgatva, gondolatelterelgetés gyanánt próbálni elaludni (nem beszélni magyar enää). Reggel óra csörög, 4-5 óra alvás után ki az ágyból, kávééé. Kávé után mégjobban bealvós érzés, na majd ha a gyerekek elmennek, akkor visszafekszem egy kicsit... Ez jó ötlet lett volna, de Martti fülfájásra panaszkodva itthon maradt. Alvásnak annyi. Majd 11kor Marttival kimentünk bobozni, az első lecsúszásomkor szépen bevágtam a hátam, de sebaj. Hopp fel, csussz again. Majd be az erdőbe, ott nagyobb és hosszabb lejtő van. Hátfájás, fáradtság, de különösen nem izgat. Majd erdőn keresztül le a Näsijärvihoz. Köbö 1-1,5 km-en keresztül Martti vontatása... Mummu ei ole kotona, menemme kotiin. Köbö 2-2,5 km-en again Martti vontatása, aki élvezve ezt (különösebben nem volt bajom vele, volt kedvem húzni őt) dalolászik, majd egyszer elhalgatva elszundikál. :) Fél háromkor érkeztünk haza, így már készülődhettem is nyelvsuliba.

Nyelvsuli, párbeszéd készítése... De a csoport páratlan. Minna nekem: "ó, én bízom benned, neked nem kell ezt csinálnod, mert tudom, hogy tudod, ezért te csak kérdezel ettől a két fiútól. biztos vagyok benne, hogy ők nem tudják az igéket formázni." Hát tényleg nem nagyon ment nekik. :D Majd kaptunk írásbeli feladatot is, első oldallal fél perc alatt kész voltam, a másodiknak kellett egy perc is. padtárs néz... "I don't believe it." Szal eléggé unatkoztam, smseztem Janneval, aki az utolsó smsemen megsértődött... :D ezért majd ki kell engesztelnem :D

Este itthon, állapot: fáradt, fáj a háta, válla... éjszaka megint alig tudni elaludni

Ma reggel: fejfájással ébredés, még óracsörgés előtt, rossz közérzet, hátfájás, karfájás, fáradtság... de most már megy Martti suliba, szal vissza tudok feküdni, miután elmentek a fiúk. Le a konyhába, kávé, üzenet a hűtőn Niinatól "Hívj fel!". Telefon elő, tárcsázás... Kostinak láza van, köhög, nem megy suliba. :( Alvásnak lőttek. Bár ok, feláldozom az alvást, de akkor Kosti legyen jobban. Hát, nem úgy néz ki, bár most éppen alszik.

Ki kéne magamat aludni, mert ez tényleg, napról napra rosszabb lesz... ha ma se tudom kialudni magam, akkor holnap már lehet, hogy én is tényleg beteg leszek, mert nagyon kóstolgat valami. De nemmmm, én nem engedem, hogy elhatalmasodjon rajtam, mert terveim vannak hétvégére. :) És ha a hétvégére gondolok, akkor már a fejfájás és a rossz közérzet is teljesen elszáll... :D Betegség! mennä pois!

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr44789277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cs.evi 2008.11.26. 16:37:54

bree! miért nincs új szülfel?

bree 2008.11.26. 18:18:07

nem tudom, biztos volt valami Amerikában vasárnap (fontosabb progra kerlt levetítésre). de jövőhéten vasárnap újabb rész, youtube-on nézhetsz sneak peek-eket

Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása