2009.05.15. 08:55

Jóóó reggelt! Elolvasva az egy héttel ezelőtti bejegyzésemet, reagálnék rá, vagyis helyesbíteném. :)

Szóval pénteken mégsem a Rosendahl ranta,hoz mentünk, hanem Pirkkalaba egy házibuliba. Sok-sok új emberkével ismerkedtem meg megint. :D Míg a többiek busszal mentek, addig én kaptam helyet az autóban, ahol -akkor még onnan nem ismertem senkit- simán finnek néztek...

sofőr Mikkohoz (ez egy másik Mikko): "hm... mindegyik külföldi busszal jön?"

én: "bocs, én magyar vagyok :D"

sofőr: "pedig finnek nézel ki"

én: "ööö... kösz."

sofőr: "amúgy tudsz finnül, érted a nyelvet? vagy angolul beszéljünk inkább?" (eddig ez mind finnül ment, szal ööö... vicces volt hallani ezt a kérdést)

én: "nem szükséges, tudok finnül :)"

második eset, erkélyen a lányszakasz beszélget finnül:

Adrienne épp egy mondatot próbál összehozni, reakció rá tőlem fél másodperc alatt egy hosszú mondat finnül.

Essi: "áááá... tudom én, hogy te finn vagy... így csak egy finn tud beszélni"

én: "akarod, hogy mondjak valamit magyarul? akkor elhiszed, hogy tényleg nem vagyok finn?"

mindenki: "igen, beszélj magyarul!!! :D:D"

én: "hm... ööö... -csend- no voi vittu, en osaa enää. äääh!"

Adrienne: "mutatkozz be magyarul vagy mondj csúnya szavakat."

én: "okei. ..." (csúnyán törtem a magyartot :D)

Egy üveg fehérbor és egyéb nyalánkságok után szaunáztunk. Majd futás az 5 fokos tóhoz, fürdés benne... fél másodperc és nem érzed a lábaidat... kicsit nehéz volt így visszafutni :D Aztán bent a szaunában egy vödör víz a kövekre... sssssshhhhh... "ááá, elolvad az arcom" :D Ezek után érkezik Mikko az én napszemüvegemben (más nem volt rajta) és egy darab csokival a kezében... A 80 fokos szaunába... csokival... napszemüvegben... :n Eredmény: még a mai napig is találok csokifoltokat a napszemüvegemen. Plusz miután elfogyasztotta azt a kis darabot, valahogy nem akarta lenyalni az ujján (gyakorlatilag tiszta csoki volt az egész keze) maradt olvadt masszát, így a legjobb megoldásnak azt találta, ha rámkeni az egészet... :n szuper. szauna és csokipakolás :D persze a fele adagot visszakentem (először a hajára gondoltam, megfelelő revansként, de azért azt mégsem...) a hátára, hogy még véletlenül se tudja letakarítani. :D

Akarták, hogy ottaludjak, de nem akartam, hogy Adrienne egyedül utazgasson hajnalban (vagyis ő nem akart :D), így (mivel már nem volt buszom haza) Heidinél aludtam. Vicces volt. Állok lent az ajtónál, hívom Heidit, nem veszi fel. Hívom Mikkot, ő sem veszi fel. Végső remény, hogy bejussak, hívom Jesset. Jippíí, felvette:

Jesse: "hmmm?"

én: "beengednél?"

Jesse: "hmmm?"

én: "itt vagyok az ajtónál, engedj be."

Jesse: "hmmm?"

én: "basszus Jesse, BE AKAROK MENNI A HÁZBA!!!"

Jesse: "ööö... jó, felkeltem Heidit."

én: ":n (ilyen nincs)"

Heidi jött kinyitni az ajtót, majd zsupsz ágyba bezuhan, alvás. Reggel (délután) haza busszal.

Vasárnapra megbeszéltük Mikkoval (Heidi Mikkoja), hogy iszunk együtt. Oké, kértem is szabad hétfő reggelt, megkaptam, majd Mikkonak írtam SMS-t, hogy akkor minden rendben van, este megyek hozzájuk. Jó, megérkezek. Mikko sehol, Heidi alszik, csak Jesse van ébren. Sebaj, tudok várni, meg Jessevel is tudok beszélgetni. Eltelik másfél óra, semmi. Na jó, akkor elugrok a boltba veszek valami rágcsálnivalót meg innivalót (köhöm, nem alkoholmenteset :D). Vissza, semmi változás. TV-t nézek, mikor Heidi jön ki a szobából, ad Jessenek pénzt, hogy hozzon kaját, aztán visszament aludni. Jesse kérdezi, hogy elkisérem-e, mondom, miért ne? Igazából ekkor beszélgettem vele a legnormálisabban, mármint nem kérdeztem tőle semmit, de csak beszélt, hogy mik a tervei meg hogy miért lakik Heidiékkel meg estébé... Míg vártunk a kajára, addig én újságot vettem magamhoz, elkezdtem hátulról olvasni (nézegetni). Persze a leghátsó oldalon mindig időjárás van... Jesse rámutatott asszem Mallorcára, hogy ott milyen meleg van most (23 fok volt odaírva) én meg Magyarországra:

én: "Itt élek. 30 fok..."

Jesse: "oho... odaköltözhetek? megyünk? :D"

Aztán az újságnézésből az lett, hogy Jesse lapozgatott nekem és mutogatott, magyarázott finn szavakat. :D

Mikor visszamentünk heidihez, már otthon volt Mikko. Ettek, majd Mikko és Heidi bementek a hálószobába. Fél óra eltelt, kérdezem Jessetől:

én: "ezek alszanak?"

Jesse: "ööö... megnézem... -ajtó kinyit, horkolás...- valószínűleg"

sebaj... :D Jessevel csináltunk popcorn-t, kibontottunk egy-egy üveg gin-t és Simpson családot néztünk (előtte meg Madventures-t). Hajnal tájt meg mi is elaludtunk.

Hétfő reggel, Mikko jön ki a szobából.

én: "hé, amúgy nem felejtettél el valamit? :D"

Mikko: "ööö... jövőhéten bepótoljuk, oké? :D"

én: ":D jól van."

Készülődtem hazafelé, mikor Jesse bement a szobába zongorázni. Veszem fel a cipőmet, köszönök Heidiéknek, zongoraszó abbamarad, Jesse jön ki a szobából "már mész is?" "jah", nagyölelés, majd haza el.

Szerdán voltam Emmivel vásárolni. Tulajdonképpen nem volt semmiresem szükségem, de azért vettem egy nyári egyrészes ruhát (mert hát meglátni és megszeretni :D), majd elmentünk kajálni. Aztán pedig hazavittem.

Ma... még nem tom, Adrienne írt, hogy menjünk a Rosendahl rantahoz borozni, mire írt Taneli, hogy Joonanál party lesz. Szal, meglátjuk. :D Holnap délben meg Ideapark, majd lehet, hogy Heidihez el. Majd lsz valahogy :D

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr711122759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cs.evi 2009.05.15. 20:12:28

bakker, ez tényleg hosszú lett. na, megyek elolvasom. :D

cs.evi 2009.05.15. 20:16:17

elolvastam. szóval miért lakik jesse heidiéknél?

bree 2009.05.17. 15:52:32

@cs.evi: hát az egy másik hosszú történet. majd elmesélem egy (vagy több :D) üveg bor mellett, rendben? :)

bree 2009.05.19. 07:45:14

@cs.evi: hát, kezdek aggódni... mert az anyukám által küldött levelet (csütörtökön adta fel) tegnap megkaptam... ellenben csomag sehol... nem nyúlta le a magyar posta?

Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása