2007.11.12. 21:59

Hétvége fíling

Végre Csévi is maga mögött tudhatja a jogsiszerzés rögös útját. Vagyis még le kell tennie az eü.-t, de hát az már biztos sikerül neki. Ezt én garantálom! ;)

Ennek örömére, no meg OKTV ünneplése miatt összeültünk egy kis teázásra meg sütizésre. Hagyomány szerint lenyúltam a cukrot, amit kitettek nekem, sikerült kilyukasztanom egy kerámia poharat (na jó, lehet, h nem lett lyukas). De cserébe nem adtam egy halom aprót.

De a pizzéria már nem úszta meg. :D A bejáratnál pontosan kiszámoltuk, kiszámoltam Csévi markába a pizza árát, majd galád módul odaadtuk. 10 percig kellett várakoznunk, de nem unatkoztunk. Észrevévén, hogy egy csorda elejtett két forintot, Csévi gyorsan cselekedett, és odadobta a Reni gyújtóját. Vagyis dobta volna, ha az nem 2 méterre esik le az érmétől. Reni megoldotta ezt a helyzetet is, neki sikerült a közelébe hajítani. így észrevétlenül fölvettem a földről. :D

A pizzát Kévire bíztuk, míg nem érkezünk egy alkalmas helyre, ahol elfogyaszthatjuk. Hirtelen fékezés, kormány teker, "Itt?" "Itt.", megáll. Hangerő fel, kocsi motorháztetején megterít, Kévi száját befog az ablaktörlővel, tánci pizzával, integet az elhaladóknak. Szegény Reni egyik kedvenc énekesére már nem tud úgy felnézni... De hát rossz az, aki rosszra gondol, én csak nevettem... :D

Nagy hangerőn a basszus nem igazán hangzik jól... Ezt a pizzásdoboz is érzi. Bölcs megjegyzésem: "Nem zörög a pizza, ha nem szól a zene."

Egy kis gyors aerobikkal (psssszt) dolgozzuk le a pizzát, persze britnire mindez. érdekes módon, aki errefelé akar jönni, iránytváltoztat. Nemértem...

Egy kis kör a városban, majd Csévit elszállítottuk. Gyors leskelődés erre-arra, végül Reni is hazatért.

 

 

 

Mikor lesz a következő alkalom?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr23227136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Calendar

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása