2007.11.29. 19:16

Leköt

Mivel holnap nem megyek suliba és nem kell olyan nagyon tanulnom, ezért blogot írok lekötés céljából. De hogyan? Lábbal! Bezony. Mert hát szeretném megtudni, hogy azok a szegény szerencsétlenek, akik szájjal-lábbal csinálnak dolgokat, azoknak mennyi idejükbe telik az, ami nekünk pillanatok alatt megy. Jelentem már vagy 10perce írom ezeket a sorokat... kezd görcsöt kapni a lábam, szájjal ikább nem vállalom be, ezért visszatérek a kézhez.

Hűűűű, sokkal jobb.

Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de nekem nem tetszenek az olyan honlapok, amelyek sokkal jobban hasonlítanak olyan oldalakra, amelyek tényleg az ilyen cikkekre, szenzációkra szakosodtak, de annak a konkrét honlapnak nem arról kellene szólnia. Mondjuk ha az ember csak úgy írja, hát akkor nem is oly meglepő. De néha hasonlít -nem is tudom- ilyen turisztikai vagy utazási ajánlóra is...

Ma voltam a könyvtárban. Ott voltam Renivel negyed háromig. Olvastunk. Én az Édes Annát vettem a kezembe, Reni a kimondhatatlan író (;)) művét fejezte be. Néha-néha fel-felnéztem, a távolban valami villódzó fény tűnt fel, majd a lámpa zúgását hallgattam. Nem tudom miért, de azóta rámjött a szófosás. (Elnézést a kifejezésért.)

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr33247067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cs.evi 2007.11.30. 18:58:03

jaj, de hülye vagy :D

Calendar

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása