2009.03.08. 15:12

Boldog Nőnapot!

 

Ma sétálgattam erre-arra Ottoval, szóval most jól el vagyok fáradva. Nem baj, 6kor megyek kávézni Atte-val, mert úgyis csak unatkoznánk otthon.

Tegnap meg voltam Wilmával kávézni. :D Anyám... Bemegyünk a Coffe House-ba, veszünk sütit meg akarnánk cappuchinot is. Wilma szól a csajnak, de semmi. Törölgette tovább az asztalt. Mégegyszer szól, majd a csaj közli, hogy csaj normál kávé van. :n Mi is a neve a helynek? Coffe House... no comment. Na. akkor veszünk rendes kávét. Még a tejjel meg cukorral elkínlódtunk, de utána szépen megtaláltuk az ideális helyet. Wilma mondja, hogy akkor menjünk el egy másik kávézóba is, ott biztosan van cappuchino. Egye fene, miután elfogyasztottuk a sütiket és a normál kávét, vettük is a kabátot és átmentünk a szomszédos kávézóba. :D Itt már normál kiszolgálás volt, nekem megcsinálták a fehércsokis latte-mat (ha már ilyet lehet kérni, akkor minek cappuchino? :D), és mivel Wilmasnak teletöltöttem a kávéspoharát tejjel és kilötyögtette, ki is cserélték rögtön a tálcát, mindezt mosolyogva. Sőt még csokit is kaptam. :P Ingyen. Aztán elmentünk sétálgatni, Wilma találkozott vmi haverjával, akitől csak annyit kérdezett, hogy "részeg vagy?" válasz: "ááá... nem... nem tudom" D: Majd berontottunk a vasútállomásra, csak hogy tájékozódjak, ha megyek Jyväskylä-ba, mi merre van. Így vettem észre, amint egy srác elhagyja a kesztyűjét, én meg szólok neki kis rendesen. Meg is köszönte angolul. :| Pedig becsszó, hogy finnül mondtam neki. Sebaj, esetleg ő nem értette. :D Aztán meg leálltunk nykláncokat/karkötőket nézegetni. Wilma mondta nekem, hogy válasszak, mert venni akar nekem vmit emlékbe. :| Szerencse, hogy 50%-ot elengedett az eladó mindenből. :D Így lettem gazdagabb egy karkötővel és egy tükörrel. Mind a kettőt Wilma fizette. Sőt még a sütiket és a kávékat is ő fizette, de legközelebb nem hagyom neki... 

Majd könnyes búcsút vettünk, megbeszéltük, hogy jövőhét szombaton is csinálhatnánk vmit, vmi hasonlót :D 

Ahhoz képest, hogy 15 éves, elég értelmes csaj... sőt :)

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr61989366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása