2009.05.17. 18:48

Ööö... asszem ez jó kezdés :D

Szal pénteken lementünk a Rosendahl rantahoz (előtte el Alkoba) Adrienne-nel, Chris-szel és ööö Loic-val (? - from France). Nos, három franciát beszélő és én... :D hej, nemlétező franciatudást elő, mert bizony ők nem fognak egykönnyedén megszólalni angolul vagy finnül, amit értenék is. :D Chris meg is jegyezte, hogy ideje lenne angolul beszélni... aztán folytatták franciául. Vagyis kis ideig angolul beszéltünk, aztán valahogy vissza a franciához... Sebaj. :D Később jöttek Kathleenék, ej-haj :D Nem vagyok abban biztos, hogy látni akarom megint azokat a fotókat. :D

Luis rövidnadrágban, rövidujjúban, papucsban volt, és hát este már nem volt az a kellemes meleg idő, kicsit fázott. De sebaj, ennek ellenére tudtunk fagyit enni. :D Végöl megsajnálva őt, beültünk a Finlaysonba dumálni, majd utolsó busszal haza. hm... éjfél volt, de nem kellett a macskaszem !:D láttam az utat, hejj-hajj :D ennek örömére (vagy más hatására :D) végigénekeltem és ugráltam azt a hazafelé vezető 2-3 km-t (most valahogy nem is volt olyan hosszú), az erdőben lakó jávorszarvasok és szomszédok nagy örömére :D

Elég későn aludtam el, de másnapra is volt programom. Juan és pár új arc mentek az Ideaparkba, engem is hívtak. Találkozó délben 12.00 (!!!), ami azt jelenti, hogy 11.20-ra Sorilaban kell lennem valahogy... Reggel 9kor csörgött az órám... neeeeem, neeeem kelek fel... fél 10... de megigértem juannak... háromnegyed 10... és kathleennek is meg ejj-hajj utolsó hetem itt, kit érdekel, hogy fáradt vagyok, majd alszom máskor... vagy... ööö... de fáradt vagyok, nem megyek... 10... na jó, akkor felkelek, megyek... ágyból kipattan. csend. sehol sincs autó. oké, akkor 6-7 km-t biciklivel kell megtennem... basszus... akkor siessünk... fogmosás, előző napról maradt nyomott arc eltüntetése, reggeli, felöltözés, estébé... mindenesetre biciklizés közben sikerült felébrednem (megvolt a reggeli torna), 11.17re Sorilaban voltam, buszra fel.

Hűűű, volt egy kanadai srác... űűűű... eyecandy :D Ideaparkba el, hanging around, estébé... kell az a videó a játékshopból XD (Kathleen, a viking, és Dante, a lovag, harcolnak...) Hm... vagyunk egy shopban, nézelődünk, nézelődünk... hm... én fülelek, fülelek... hm... az a páros bizony magyarul beszélnek... a pasi 7 éve él itt Tamperében, a barátnője 6 éve, Miskolcról jöttek ki... mesélték, hogy múlthéten is találkoztak magyarokkal a központban (egy párral)... kicsit kezdem magunkat "kínainak" hinni, mindenhol ott vagyunk :D

Ideaparkból vissza a központba, leültünk a Koskenranta-nál, beszélgettünk, majd kettéváltunk (páran mentek vissza Lahti-ba busszal - a kanadai srác is :'(, de kaptam nagyölelést tőle, meg egy "Have fun"-t, amit másnak nem mondott :D:P), majd jöttem vissza Sorilaba, hogy bepótoljam az elmaradt alvást, de előtte lebiciklizzem esti tornaként azt a pár kilométert.

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr701127138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Calendar

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása