2009.08.07. 19:33

Tegnap/ma party volt. Régen éreztem magam ilyen jól.

Néhányszor kimentem levegőzni - Finlandia vodka, én így szeretlek, így nem bántasz :D -, mert valami súgta, hogy menjek erre, menjek arra. Csodák csodájára mindig találkoztam vmi ismerős egyeddel. Először Karl-ba botlottam, akit én irányítottam a kocsmába (majdnem túl is szaladva előtte :D), majd Lukas-t láttam meg a szökőkútnál. -basszus elaludtam 10 percre, hol jártam? - na, beszélgettünk addíg, míg vissza nem kellett mennie mindenféléről. Harmadjára nem találkoztam senkivel. Vagyis a hídon merengtem a teliholdat bámulva, majd a felhők mozgolódására fordítottam figyelmemet. Aztán elindultam vissza a pubba. Igen ám, de már bezárták. Vagyis ki lehetett jönni az ajtaján, de be már nem. Remek. Telefon és miegyéb nélkül vártam a szerencsét. 2 percen belül egy srác sietett az ajtóhoz, de tapasztalván azt, hogy zárva van, előkapott egy szál cigarettát és egy mobilt. Így 5 percen belül visszakerültem a társaságba.

Aztán kidobtak minket, mondván, záróra van. Au revoir! Áttértünk hát egy szórakozóhelyre. Itt villanyfelkapcsolásig voltunk (3ig).

Mindenki hazafelé vette az irányt, mi, páran, még kiszórakoztuk magunkat egy bevásárló kosárral, ami csak arra várt, hogy mi játszunk vele... pontosan. legalábbis mi azt gondoltuk. a kisebb csapat is mégkisebbre oszlott, sötétben bukdácsoltunk hazafelé a Luas síneken...

 

Majd 1 óra alvás után irány dolgozni, reggel 10kor. ó, jeeee. nagyon élveztem. újabb fejezetet tudok nyitni a kis könyvemben: no alvás, hányinger, csíkszem és koordináld magad egy GYORSétterem kasszájában, PÉNZzel dolgozva. hát ez kimerült annyiban, hogy egyszer félreütöttem, kétszer kellett visszatérítést adni, majd a papírpénz aprója elfogyot és számold ki centekben a 10 eurós körüli visszajárót... nagyon jó. csoda: break előtt a csekkolásnál nem hiányzott semmi és többlet sem volt. hurrá-hurrá. break után meg kitchen. bejött a kisbizi. jeee. a toastert már alig láttam, de azért megoldottam a feladatot. :D

még most sem aludtam, de ezután meg főzni fogok, mert miért ne. majd ráérek aludni lelkiekben. testiekben meg már ráz a hideg, csíkszem, olvasási zavarok. sebaj.

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr411295343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Calendar

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása