2007.07.16. 14:24

Kezdet

Hát mostmár én is csatlakoztam ismét a blogírókhoz.

Most ilyen üdvözlő beszdet meg ilyeneket nem akarok írni, egyből bumm bele a közepébe.

Úgyis aki ismer, az ismeri az élettörténetemet:D

 

Ma itt aludt csévi, höhö, 5 körül feküdtünk le. Reggel vagyis 11kor arra keltem h motoz a teknősöm, mert éhes. Felkeltem, adtam neki egy kis szárított rákot, és egyből habzsolni kezdte. Sikeresen visszafeküdtem az ágyba, ügyelve arra, hogy kedves barátnémat meg ne rugjam véletlen... :) Erre azt hallom h a Sári, Béla vagy Géza nevű (lehetne neki végre egy normális nevet adni) teknősöm elkezdett énekelni. Igen, énekelni. Még soha nem csinált ilyet... Pedig nem éheztettem ki annyira, h mert kapott kaját elkezdjen örömódát sikítani... Csévi is örült, h végre hallhatott teknőst sikítani.

Épp most nézem a nat.geo.t, kígyókról van szó. Undorítóak, kannibálok. Idézem: "Az egyiknek a másik hami, azaz táplálék... Vagy szeretkeznek egymással vagy megeszi a másikat. Ha ronda megeszi, ha szép, akkor párosulnak."

Pont a kannibalizmus is feljött a tegnapi beszélgetés során. Rájöttem, h a macskám gyilkos. Olyan vérszomjasan nézett csévire aztán meg danira, h mindenki azt várta mikor ugrik rá... Csévi inkább dobott neki kekszet :D

Hűű. Mikor felkeltünk fel kellett hívnom angol tanárom, ugyanis 12kor még az ágyban fetrengtem és hát fél óra alatt lehetetlenség felkészülni angol órára... Főleg akkor, mikor egy csévi van nálad :D "Mikor érsz ide Brigi?" "Hááát, holnapra" Enyhe káromkodás, de ezt is megbeszéltük :D csévi mondta, h egész éjszaka korrepetált engem angolból, és most olyan fáááááradt vagyok :D

Fel kéne már kelni, megyek is befejezem a reggeli felkelést...

Bye

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr93118927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Calendar

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása