2007.10.25. 19:19

Érettség(i)

Beértem. Mármint matekilag.

Ennek örömére rohantunk a kardiológiára. Jelentem: több időt töltöttem ott, mint amennyit az érettségin. Kicsit furán nézett rám a sok néni és bácsi, hogy ugyan mit keres itt ez egy kosztümben... Azon lepődöm meg, hogy ha menni kell ekg vizsgálatra, akkor az embert több órán át ültetik kint. Amikor meg a vizsgálatra kerül a sor, még csodálkoznak, hogy ugyan miért ver egy kicsit hevesebben az ember szive. Hát nem tudom. Ők nem lennének idegesek ilyenkor??? Főleg ha még aznap nem is ettek semmit.

Szívultrahangon meg volt egy viszonylag fiatal csaj, aki vizsgált. Óóóóó, de azt hallani kellett volna. Annyira kiélvezkedte magát rajtam (mármint nem úgy):

"Ó, de aranyos kamrácska!"

"Pitvar!!! Pitvarka!!!! höhö"

Kérdezi: "Miért is jöttem ide?"

Válasz: "Hát valószínűleg műtenek pectus excavatummal."

"Hát egy ilyen szép lány meg is érdemli, hogy szép mellkasa legyen!"

Várakozásom során sok kis buzgó orvostanhallgatót láttam, először civilként vonultak végig, majd visszatértek fehérben. Már odaképzeltem Vivust meg Csévust közéjük..:D

Hazafelé beugrottunk az új bevásárlóközpontba. De csak épp egy ugrás volt, mivel szinte mindenhol extrahosszú sor állt. Így el is jöttünk. Itthon elmentem megvenni a koszorúkat. Összsen 20at fogok 2-4 nap alatt megcsinálni, de legalább keresek vele egy keveset. Meg amúgy is szeretem csinálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr44208084

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Magyar Beteg 2007.12.29. 13:41:22

Kéretlen szemek nézik a hüvelynyílásodat... (kukkolás vagy tanoncképzés?)Kedves visszatérő olvasóm Dalma sztoryját közlöm most (vágás nélkül természetesen) ami egy újabb példa a mérhetetlenül kultúrálatlan egészségügyi ellátásra magyarországon. Ime: "Év…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Calendar

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása