2007.11.16. 16:36

Suliundor

Kedden voltam bent érettségit megnézni.

Kijövetelemkor találkoztam Jocóval, Csetivel és Danival, akik gyalog jöttek a sulihoz egészen a buszvégtől. Megsajnálva őket felajánlottam, hogy hazajöhetnek velem, mivel én kocsival vagyok. Igen ám, de nekem még kellett shoppingolni is.

Mentünk a mekibe kajálni, ahol felfedezvén a csocsót és pléjsztésönt, a fiúk egyből elkezdtek játszani. Majd rájöttek, hogy a sültkrumplihoz bármit lehet enni. Utána betértünk a Tescoba, ahol eleinte cipőt akartam vásárolni, de ez sajnos nem sikerült. Viszont bent az áruházban sikerült rátalálni egy röhögő, vibráló mittudoménmire, majd a Tesco rabja lettem, miután leolvastattuk az adókártyámat valamint az OM kártyámat, végül egy túrórudival és egy buenoval távoztunk.

Bevallom ez a nap benne van a TOP10ben.

El is határoztuk, hogy lesz még ilyen.

 

Tele van a hócipőm a sulival. Naponta több órát seggelek a könyv mellett, próbálok minden tanárnak eleget tenni. De nem, ez nem elég. Ugyan érettségizel, nem szóltál, biztos nem is tanulsz, kicseszek veled. Köszönöm szépen. Jelzem: az egész biosz-kémiától elment a kedvem, nem is akarok ezekkel továbbtanulni, majd lesz valami, amit legalább élvezni is fogok. Legszivesebben megszabadulnék mind a kettőtől. Főleg ezek után. Nem érettségizek egyikből sem, sőt mostmár nagyon nagy sansszal nem is kell majd az egyetemre sem.

Na jó, nem picsogok tovább, csak kiakadtam. Nemkicsit.

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr35231288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Calendar

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása