2008.07.25. 21:08

A ház, ahol élünk

Végre megoldottam a képek lekicsinyitésének és egyebének a gondját (hát igen... nem csoda az infó érettségi... :D). Szóval így tudok felrakni képet... sálálálálálá

Itt kelek, fekszek. Elég nyugis hely, szomszéd 5-10 km-re, kerítés sehol... Hogy meddig is tart a telek, azt nehéz meghatározni (ameddig a szem ellát).

Ez a közeli kert, talán látszik Onni otthona. Az a faépítmény meg a kinti sütőhely.

Ez is a kertben készült, itt a mousse jávorszarvas :D). Sajnos a kicsinyérül nem készült olyan jó felvétel, ezért nézzétek el nekem, hogy őt nem raktam fel...

Még mindig a kertben, a trambulinon. Kosti épp trükköket csinál. Én meg Martti gyilkoljuk egymást (ez naponta így megy :D).

Egy másik kép, szintén a trambulinon. Sajnos kevésszer vannak ilyen helyzetben a gyerekek (fekszenek és fáradtak :D)... De a trambulin segít ezen. :D

 

 

Na és amiről legelőször beszéltem, Itt nem holmi homokozóban vagy kisautóval vezetik le a gyerekek a felesleges energiát. Nem kell piszokvakcina és holmi "na menjünk el mamihoz változásképpen"... Nesze neked szülői aggódás... Támogatom! K*rvára élvezik a gyerekek, persze nem veszélytelen.

Szóval innen írsogálok én, és minden egyes nap áldom az eget, hogy ezt a családod vetette elém... Isten szeret engem (nem vagyok nagy vallásos, de ezt el kell ismerni).

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr25585845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Calendar

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása