2008.08.17. 13:24

Särkänniemi

Tegnap voltunk a vidámparkban, ami nagyon is jó volt, bár szakadt az eső.

Na szóval dél körül érkeztünk meg (a vidámpark pont a város szívében van - az a nagy torony is onnan emelkedik ki), megváltottuk a 30 EUR-ért az egész napos felnőtt belépőjegyet (annyiszor mész bármin ahányszor akarsz - bár ennyi pénzért jóhogy, Niina mondta, hogy mág Helsinkiben is olcsóbb a vidámpark, nem érti, h itt miért ennyi), majd bementünk. Egy kis sétát tettünk a bejárattól és már kezdődött is a delfinshow. Kicsit fura, h életem első delfinshow-ját egy olyan országban láttam, ahol inkább a hideg és a hó jellemző, nem pedig napsütés, homokos tengerpart, pálmafák... (értsd pölö Kalifornia) Na de hát nem is volt olyan nagy show. 4 delfin csinált trükköket (persze szép volt, meg látványos, meg ügyesek voltak), az 5. delfin még túl kicsike volt.

A delfinshow után Marttival felültem vmi össze-vissza forgó bigyóra (utálom az ilyeneket, mert tök monoton az egész), na de Martti csak felnőttel ülhetett fel (mivel 119cm nem 120), szóval megtettem, szembenéztem a "hányásfélelmemmel" és igen én győztem. :D

Sőt rögtön a menet után kajálni is tudtam. Hamburger+sültkrumpli+kóla. Tiszta egészséges dolgok... :D Na ekkor kezdett el szakadni az eső. Ráadásul nem is lehetett napsütést remélni, mivel szépen elterült a szürkeség az égbolton. Niina vett is egyszerhasználatos esőkabátot (inkább zsákra hasonlít), de én inkább nem vettem fel, mivel volt a pulcsimon kapucni, oszt azt hittem, ez majd segít. Höhö... Na de nem éztunk tovább, mentünk a szellemvasútra. Fél órát vártunk 3 percért. Ráadásul a legijesztőbb dolog az volt (egyedül ültem a kocsiban, ugyanis egy kocsi 2személyes volt, Niina ment Marttival, így én egyedül maradtam), amikor azt hittem, hogy rám fog borulni 3 doboz. Búúú...

Ezután Niina-val felültünk egy rövid, de gyors hullámvasútra (kétszer voltunk fejjel lefelé, úgy éreztem, mintha esnék kifelé), szóval a hetedikben elhalasztott Looping Star bepótolva. :D Még mentem volna pár kört, de Martti nem ülhetett fel erre, szóval kerestünk mást. Meg is találtuk azt a vizes cuccot, amikor egy rünk formájú csónakba kell beülnöd és ilyen hullámvasúthoz hasonlít... Na ekkor már énis felvettem azt a zsákot, mivel míg sorban álltunk láttuk, h mindenki csurom víz... Persze a kapucni a legfröcskölősebb résznél lecsúszott, így a napi hajmosás meg is volt... Összesen háromszor mentünk ezen a játékon, a cipünk szépen átázott, és a fejmosás is megvolt.

Pár dologra még felültünk, de nem bírtuk sokáig a zuhogó esőt. Állatkert és egy utolsó vizes attrakció után kijöttünk. Elugrottunk vásárolni pár dolgot, majd jöttünk haza...

 

Kosti és Samppa vmi motorversenyen vannak. Tegnap reggel mentek el, ma este jönnek.

Ma reggel megyek le, jóreggelt kívánok Niina-nak (bárcsak jó lenne), majd jött a megdöbbentő hír. Az a kisgyerek, akinek a születésnapjára elvittem Marttit asszem múlthéten, elesett a biciklivel és nyaktörést szenvedett. Jelenleg a kórházban van, az orvosok mesterségesen alva tartják... 5 éves

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr38619732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Calendar

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása