2008.09.08. 11:11

Jó kedvem van meg nem is. Olyan fura... ajajajajajjajj :D

Na szóval ejtek már pár szót a Heidinél töltött éjszakáról, kicsit visszafogottabban, cenzúrázva :D (pár emberke hallhatja tőlem MSN-en cenzúrázatlanul ;P)

 

Pénteken beszéltük le, hogy na akkor másnap elmegyek Heidihez (még nincs 18 éves, de már saját lakása van - kicsit irigylem). Amilyen hirtelen jött, olyan jó volt. Végre nem itthon töltöm a hétvégét, kis változatosság + Heidit is megismerhetem közelebbről. Szombaton már délelőtt összepakoltam a cuccom, mint később kiderült elég lett volna egy fogkefe és a kontaktlencsés cuccaim (lencsetartó+folyadék), na de mostmár tapasztaltabb vagyok, legközelebb nem rakok be annyi mindent. :D Szóval késő délután (F1 időmérő után egy-két órával) érkeztek meg (Heidi + anyukája), mivel bevásárolni voltak. Szokásos kávé és csevely után Heidianyu elvitt minket, több szatyrot kellett felcipelni a lakásba, asszem háromban volt élelmiszerféle, kettőben ruha, könyv meg volt még pár (de fogalmam nincs, h mi volt azokban - azokat nem én vittem ;D).

Miniliftbe be, ötödikre fel. Heidi mutatta az ébszámot a liften, h milyen régi, de jó magyar liftekhez szokva nem lepődtem meg rajta... egyáltalán nem annyi idősnek nézett ki (vagy csak a magyarországi liftek khm... állapotúak ilyen idősen... Kulcs elő, ajtó kinyit, kupihalmaz... :D Eleinte fura volt (ilyen nagy kupiban még énsem éltem - pedig biztos élhettem volna, ha anya nem rágja a fülem, h porszívózz fel, vagy ő maga ki nem takarít), de a későbbiekben teljesen alkalmazkodtam a környezethez. :D Az élelmiszeres szatyrok tartalma előbukkant - csoki, csipsz, cukorka, kávé, szalámi, kenyér, vodka. Meglepetést okozott, h a hálóban két patkány mászkált egy kiba*ott nagy ketrecben, de őket is megszoktam, meg igazán nem is láttam őket oly sűrűn, tekintve azt, hogy csak akkor kerültünk a hálószobába, amikor aludni mentünk, de akkor meg ki lettek rakva az előtérbe (szöszmögésükkel ne zavarják az alvókat).

Heidi két haverja jött fel kávéra (neveket ne kérdezzetek, mert bajban vagyok a finn nevek megjegyzésével - asszem az egyik Atti volt, a másik meg Jossu (?)), hát úgy kemény 6-7 órát maradt az egyik, a másik meg - miután hazavitte az elsőt :D - visszajött és ottaludt. Hát igen, csak kávéra ugrottak fel... :D:D:D:D:D

Hát, én butus azt hittem, hogy a finnek többsége inkább rokker... Ehhez képest még egy finnel sem találkoztam, aki tényleg rockot hallgat... Atti (?) kedvence Eminem és a dj zenék, Jossu (?) pedig a trance-t és hasonló zenéket szereti. Ezután már meg sem mertem kérdezni Heidit, de mint kiderült, ő mindenevő...

MSN?

Hát, mikor jöttek értem Niináék, nem nagyon akartam hazamenni, szívesebbben maradtam volna Heidinél, de ilyen este mindenesetre biztos, hogy lesz még! Talán ezen a hétvégén is lehet (Niinaék motocross campbe mennek, de én ezt most kihagyom), egyedül leszek itthon vagy elmegyek Heidihez (ha nem megy a barátjához).

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr54653530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Calendar

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása