2008.10.07. 10:27

Hazajöttem Írországból. Juppííííí, jupíííí, jéééééé!!!!

Összegezve a hetet, nagyon jól éreztem magam, kicsit fura volt visszajönni Finnországba (kicsit zavart a jobbos közlekedés is :D). Jó volt találkozni a szüleimmel, régi arcokkal (és igen, a lakótársak is Péterfy Borit és Kispált hallgatnak <3). Vettem egy csomó mindent, de a végén mégis befért a táskámba anya jóvoltából és a plusz szütyőmnek köszönhetően (de ssss... izgultam is, hogy átengednek e a gaten, de semmi probléma nem volt :D). Gazdagabb lettem egy converse cipővel. Tök jó, tele van mintával és amúgy is... :P

Dublin nem volt rám nagy hatással, semmi különös nincs benne. Tele van pénzköltő helyekkel, pubokkal. Na jó, a pubok hiányoznak, nagyon jó hangulatúak, de tele vannak emberekkel. Én meg azt nem igazán szeretem, persze a jó hangulat elfeledtetheti velem ezt a problémát. :D

Találkoztam olaszokkal is, hát Istenem, ezek milyen hülyék... :D:D:D:D Persze le lettem original írezve... mily meglepő... (az olaszok is dublininak néztek, meg egy helybeli öregemberke is - többieket nem kérdeztem, de hát... sejtem).

 

Írt Heidi, hogy jó lenne találkozni megint, de még nem tudja mikor... Remélem minnél hamarabb. :D

 

Mellesleg megkaptam az új telefonomat is, rajta a zenéimmel, szóval most extra hepi vagyok és zenéthallgatok (persze nem az összes zene...). <3<3<3<3 (csakazértis rakok szivecskéket, ha már egyszer le lettem plázapicsázva -by zo!i) :P:P:P:P meg Anna Abreu-zva (by Heidi))

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr10700806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cs.evi 2008.10.07. 20:46:57

converse? jesszusz. legközelebb gumipapucsrondaságot veszel. :D

zo!i 2008.10.07. 21:01:34

én mondtam... -.-

Calendar

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása