2009.02.06. 08:02

Kérem vissza az elvett három óra hosszát kedves Ryanair vagyis Dublin... :n Mert mégis csak kiderült, hogy csak Dublinban ilyen idióták az emberek, hogy két centi hó miatt besz*rik minden tömegközlekedés (busz, villamos, vonat, repülőgép). A városban meg dugók alakulnak ki.

A nevetést már akkor nehéz visszatartani, mikor a taxisofőr elkezdi taglalni, hogy milyen nagy volt a havazás, mennyire fos idő volt/van. Aztán nemes egyszerűséggel közlöm, hogy hát ja, én Finnországban élek, negyven centi hó van, és milyen jó, mert imádom. "Tényleg?"

Aztán mikor kiderült, hogy tulajdonképpen nem brazil vagyok, hanem magyar, és nem Franciaországban voltam, hanem Belgiumban, és nem finn egyetemista vagyok, hanem Au Pair, akkor mondom, hogy mindenki írnek hisz (Charleroi Airport, újságvásárlás. Eladó: Destination? Dublin?), mert vörös a hajam, sofőr hirtelen hátrafordul (á nem, az a lámpa nem piros volt, hanem halványzöld): "jééé, tényleg". Aztán úgy szálltam ki, hogy én tulajdonképpen nemzetközi vagyok...

A brüsszeli élmények leírhatatlank, azokat át kell/kellett élni. Vááá, mikor jösztök ide? :D

I would like to congratulate to Oskar again, 'cause he drank only a coke till he was waiting for Éva (five hours?). :)

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr67925764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

porkolabisti 2009.02.06. 12:16:44

dehát kábé 10 évente esik annyi hó mint most, mit vársz, addig tartsanak fenn olyan eszközparkot, amivel megoldják a helyzetet? bár egy nemzetközi repülőtéren valamennyi eszköz legyen azért erre az esetre is...

cs.evi 2009.02.06. 20:04:06

And the coke werent even cold! But it were okey anyway ;)

//Oskar

Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása