2009.03.13. 19:23

nem találom a billentyűket. :n bocs, ezért átállítom a nyelvet és nem lesznek ékezetek, mert így tényleg nem haladok...

 

hat a tegnapi naprol. Martti valami erdei suliban volt, tehat kesöbb jött haza (a szokasos 1 helyett), Kosti meg ugye csutörtökönkent 2kor jön. Szoval a delelöttöt a boldog öntudatlansag jegyeben töltöttem el (zene fulbe be -mert ugy hangosabb :D-, porszivozas, hajmosas, msn Nikoval, jne.). 1kor nekilattam krumplit pucolni, mert Niina megkert ra, hogy fözzem meg 2re. Fel kettökor a nagy öntudatlansagom közben a konyhaba megjelent Heidi meg Mikko. "Voi vittu!" - ami a szamat elöször elhagyta, majd miutan Heidi anyukajat is megpillantottam: "Anteeks! Mut mä... :D... en tiedä." Szal gyorsam csinaltam kavet, Heidi anyu mar ment is el, csak Heidit meg Mikkot hozta el. En folytattam a krumpli pucolasat, ök meg kaveztak, cigiztek, ujsagot olvastak. Majd harom elött hazavittem öket, en meg mentem nyelvsuliba, ahol extra feladatot kaptam, mert hiper-szuper gyors vagyok :D Nem is baj, azzal se volt problema, 2 perc alatt leirtam ki mit csinal az adott kepen, söt meg sztorit is alkottam hozza D:

 

Nem, nem vagyok emoo. (Kösz a felvilagositast Dori ;) )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr201000584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Calendar

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása