2009.03.15. 12:28

 

Szoval a blogom megint bemondta az unalmast... Egye fene, ma jo napom van (jobb, mint a tegnapi :D), ezert megirom Jegyzettömbbe ezt a bejegyzest. Aztan ha megjavult a blog, csak becopyzom es mindenki happy lesz.


Akkor a tegnaprol. Kereszteljuk at pentek 13-ra, vegulis szombat 14 volt, de mind1. :D Pentek 13. Reggel eleg nyomottan ebredtem, aztan gondoltam labat szepitek. Igen am, de nemtudomhogyan, meg sosem fordult elö, megvagtam a labujjam, el is kezdett verezni. Jo, akkor most elinteztem, hogy napokig fajjon a labujjam. :n Sebaj, unalomuzeskent elhataroztam, hogy bemegyek a varosba nezelödni, vasarolni. 5 elött be is ertem, közben Heidivel leegyeztettunk egy kavemeghivast hozza. Jepp, jepp, Koskikeskusba be, elsö utam a bankautomatahoz vezetett, de csak azert vettem ki 20 EUR-t, hogy megtudjam, mennyi van a kartyamon. :D (Jo, elismerem, nem volt kezpenzem, ezert nem artott kivenni.) Arcomon szeles mosoly terult el, mikor megpillantottam az összeget, majd ujabb tervek szövödtek/szövödnek az agyamban. Miutan nem talaltam semmi erdekfeszitöt ezen a helyen, atmentem egy masik nagy bevasarloközpontba, itt mar vettem is par dolgot (chips, cider, körömlakk, suti :D). Persze vagy fel orat alltam sorban ezekert. :n Szoval buszra fel, irany Sorila, kocsiba be, el Heidihez. a kavet csak ketszer sikerult kilötyögtetnem, egyikszer a padlora, masikszor a kezemre... pff. Persze Heidivel megvitattuk a szokasos "gyerektervezest", hogy majd en lehetek a keresztanya meg feltetlenul meghivnak az eskuvöre is. Jo, hat ehhez kellett a pokerarc, de nagyon. Aztan Mikko kitalalta, hogy vigyem el öket Raholaba kocsival, ami a varos masik reszen van. Hat kinkeservesen beleegyeztem, de mondtam Heidinek, hogy kerdezze meg Niinatol is, elvegre az öve az auto meg a benzin. Enyhe gyözködes utan belement, igy kocsiba beee, autopalyara fel. Egyszer csak egy koppanast hallok, szuper, tuti, hogy egy kö csapodott a szelvedönek. Egy karcot meg is pillantok, fuck! (Szerencsere ma kiderult, hogy az mar regota ott van, nem törtent semmi... huhh...) Aztan Mikko közli, hogy ugorjunk mar be a következö kijaratnal egy boltba, mert venne sört. :n Okeeee. Legalabb el tudtam menni pisilni, ö meg gazdagabb lett 12 uveg sörrel... Jepp, megerkeztunk Raholaba. Vagy fel orat voltam ott, majd eljöttem, mert kitalatak, hogy akkor ottalszanak... Nekem meg semmi kedvem nem volt tovabb mosolyogni, szal autoba be, de mivel nem tudtam visszafele az utat, igy a centrumnak vettem az iranyt. Szerencsere nem tevedtem el, bar csupan ketszer mentem at sarga (mar majdnem piros) lampan... Majd a szokasos ut, eppen kanyarodok fel az autopalyara, amikor kirazott a hideg majd hirtelen melegem lett. Nem kaptam levegöt, majd elhanytam magam. Huhh, huhh, mi törtent? Na jo, akkor kicsit lassitok, ablak le, mely levegövetel, radiot valtogatok, hogy tereljem a figyelmem... Aaaa, nem fogok most meghalni! :P "Kicsit" erötlenul hazavezettem, persze az Eerolansuorantie-nel megalltam, levettem a salam, kigomboltam a kabatom, kinyitottam a kocsiajtot, pihentem. Itthon agyba beestem, de csak fekudtem es neztem a plafont. A rosszullet elmult, viszont a lekuldött kave es red bull kezdett hatni... :D 1 ora multan el is tudtam aludni. Erdekes, hogy pont ejfeltajt (a rossz napnak vege, mar uj nap volt). Ma viszonylag koran keltem (7.34 körul), meg mindenki aludt, en meg megcsinaltam par dolgot.

Az ötletemröl... :D
Maradok itt Tampereben, vallalok valami nyari melot (ki is neztem valamit a vidamparkban :D), ezzel eleg jol lehet keresni, tudok fizetni mellette alberletet es tudok felrerakni abbol is.

Az Elet szeeeeep! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr511003283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cs.evi 2009.03.15. 20:25:20

babona. kezdek hinni.

Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása