2007.08.14. 11:59

Spontán dolgok

Tegnap páran összeültünk Reninél beszélgetni, játszani... Kijelentem, hogy nem csaltam a szójátékban! :D Az ötletet, hogy cseréljünk ki betűket, Renitől tanultam. :P Ő alakította át legelőször Tami csúnya szavát "kivet"-re. Meg a "padló"-t "vadló"-ra. Szóval nem csaltam!!!!!!! :P Teljesen szabályosan játszottam.

Csévi meg Én biciklivel voltunk. A piacnál kitaláltuk, hogy biciklizzünk. Először Jocóhoz mentünk, hívtuk őt is. De várni kellett rá, ezért elmentünk meglátogatni Zitát. De Zita nem volt otthon, csak az apukája. Vele beszélgettünk, és sajnos kiderült, hogy nem ő fog minket németre okítani :(

Csapatunkhoz csatlakozott Imi meg Dani is. Iminél Csévi majdnem az összes sajtot felfalta, én meg veszélyes kutyafelderítésem után jól besároztam. :D De feltakarítottam. Sőt Reninél is kitakarítottam az egeret.

Elmentünk Renihez is 11kor, láttuk, hogy valaki mozog a szobában, kiabáltunk, de semmi reagálás... Hívtuk is telefonon, de nem lehetett elérni. Miután valaki leengedte a redőnyt elkezdtünk kavicsokat dobálni. :D 5perc után feladtuk, bicikliztünk össze-vissza.

Végül fél 1kor érkeztem haza.

Jó nap volt...

Megjegyzés: menni akarok SZIN-re. Nincs valakinek felesleges 8000Ft-ja?

A bejegyzés trackback címe:

https://brigittae.blog.hu/api/trackback/id/tr83139688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Calendar

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Comments

  • KormyZ: Hát ez a fősuli dolog nem tartott sokáig. No nem... (2009.12.15. 22:05)
  • zo!i: na jó, ha ezen múlik, akkor megbántottál :D (2009.12.02. 21:49)
  • bree: @zo!i: de nem sértésnek szántam -.- ha mégis meg... (2009.12.02. 21:30)
  • Utolsó 20

Creative Commons Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása